Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Petley, L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
2014 Annual Meeting of the Canadian Society for Brain, Behaviour and Cognitive Science, June 12th-14th, 2014, Toronto, Ontario
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1674::edb79446fd860ce2c38a60cf2de1452a
https://doi.org/10.1037/cep0000041
https://doi.org/10.1037/cep0000041
Autor:
Keillor, J., Atluri, S., Petley, L., Kissmann, P., Craig, G., Araujo, J., Wright-Beatty, Heather, Wolde, M.
INTRODUCTION: A physiological monitoring capability was integrated into a National Research Council Canada Convair 580 research aircraft in order to investigate pilot workload and fatigue. The goal of the project was to develop an objective means of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1674::6ac09be340001fa9718c401e6ef15bf6
https://nrc-publications.canada.ca/eng/view/object/?id=2a0def4e-3720-452d-9c16-9675b0b4bfc1
https://nrc-publications.canada.ca/eng/view/object/?id=2a0def4e-3720-452d-9c16-9675b0b4bfc1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.