Zobrazeno 1 - 10
of 285
pro vyhledávání: '"Peterson JF"'
In a cross-university project, a mixed methods approach was adopted to design a learning model for digital work practices in line with evolving industry needs. Drawing upon industry input (n=50), developmental learning and technology affordance theor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::42b517bb43a6744566695439d22b0141
https://hdl.handle.net/10453/136845
https://hdl.handle.net/10453/136845
Publikováno v:
CPT: Pharmacometrics & Systems Pharmacology
The explosive growth of patient‐specific genomic information relevant to drug therapy will continue to be a defining characteristic of biomedical research. To implement drug‐based personalized medicine (PM) for patients, clinicians need actionabl
Autor:
Luzum, JA, Pakyz, RE, Elsey, AR, Haidar, CE, Peterson, JF, Whirl‐Carrillo, M, Handelman, SK, Palmer, K, Pulley, JM, Beller, M, Schildcrout, JS, Field, JR, Weitzel, KW, Cooper‐DeHoff, RM, Cavallari, LH, O'Donnell, PH, Altman, RB, Pereira, N, Ratain, MJ, Roden, DM
Publikováno v:
Clinical Pharmacology & Therapeutics; Sep2017, Vol. 102 Issue 3, p502-510, 9p
Autor:
Peterson, JF, Field, JR, Unertl, KM, Schildcrout, JS, Johnson, DC, Shi, Y, Danciu, I, Cleator, JH, Pulley, JM, McPherson, JA, Denny, JC, Laposata, M, Roden, DM, Johnson, KB
Publikováno v:
Clinical Pharmacology & Therapeutics; Jul2016, Vol. 100 Issue 1, p67-74, 8p
Autor:
Birdwell, KA, Decker, B, Barbarino, JM, Peterson, JF, Stein, CM, Sadee, W, Wang, D, Vinks, AA, He, Y, Swen, JJ, Leeder, JS, Schaik, RHN, Thummel, KE, Klein, TE, Caudle, KE, MacPhee, IAM
Publikováno v:
Clinical Pharmacology & Therapeutics; Jul2015, Vol. 98 Issue 1, p19-24, 6p
Autor:
Van Driest, SL, Shi, Y, Bowton, EA, Schildcrout, JS, Peterson, JF, Pulley, J, Denny, JC, Roden, DM
Publikováno v:
Clinical Pharmacology & Therapeutics; Apr2014, Vol. 95 Issue 4, p423-431, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.