Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Peterson, Amy K."'
Sketch and Speak Expository Intervention for Adolescents: A Single-Case Experiment via Telepractice.
Autor:
Peterson, Amy K.1 apeterso@uwyo.edu, Ukrainetz, Teresa A.2
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Oct2023, Vol. 54 Issue 4, p1208-1232. 25p. 1 Color Photograph, 1 Diagram, 5 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Jul2020, Vol. 51 Issue 3, p866-881. 16p.
Autor:
Peterson, Amy K.
Publikováno v:
All Graduate Theses and Dissertations
This study investigated the effects of Sketch and Speak expository language intervention for adolescent students with language-related learning disabilities (LLD). Students with LLD have trouble understanding and using academic language for reading a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d7f3e8cd1f963f95125e4e9c4fbbb365
https://digitalcommons.usu.edu/context/etd/article/9722/viewcontent/SPERetd2022Aug_Peterson_Amy.pdf
https://digitalcommons.usu.edu/context/etd/article/9722/viewcontent/SPERetd2022Aug_Peterson_Amy.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pico, Danielle L., Prahl, Alison Hessling, Biel, Christa Haring, Peterson, Amy K., Biel, Eric J., Woods, Christine, Contesse, Valentina A.
Purpose: The purpose of this systematic review with meta-analyses was to examine interventions that aimed to improve narrative language outcomes for preschool and elementary school–age children in the United States. Our goal was to examine peer-rev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1d138c1066ef62cd8009be2564781c82
Supplemental material, sj-pdf-1-dli-10.1177_2396941521998604 for Speaking like a scientist: A multiple case study on sketch and speak intervention to improve expository discourse by Amy K Peterson, Teresa A Ukrainetz and RJ Risueño in Autism & Devel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0772d3e71f3abb3a93a67ea93c39b904
Autor:
Ukrainetz, Teresa A., Peterson, Amy K.
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups; Dec2021, Vol. 6 Issue 6, p1357-1363, 17p
Publikováno v:
Autism & Developmental Language Impairments; 3/16/2021, Vol. 6, p1-19, 19p