Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"Petersen, Nadine"'
Publikováno v:
Building a Better Normal
Autor:
Mentz, Elsa, De Beer, Josef, Petersen, Neal, Van Vuuren, Herman J, Botha, Carolina, Botha, Lettie, Bunt, Byron, Conley, Lloyd, Dieker, Lisa, Gravett, Sarah, Jagals, Divan, Marais, Elma, Nel, Carisma, Oosthuizen, Izak Johannes, Petersen, Nadine, Ramsaroop, Sarita, Rens, Julialet, Reyneke, Maryna, Sebotsa, Tswakae, Speight Vaughn, Melissa, van der Walt, Marthie, White, Lounell
This book disseminates original research on learning in and from practice in pre-service teacher education. Authors such as Lederman and Lederman describe the student teaching practicum (or work-integrated learning [WIL]), which is an essential compo
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/48736
Autor:
Allartz, Petra, Hotop, Sven-Kevin, Muntau, Birgit, Schlaphof, Alexander, Thomé-Bolduan, Corinna, Gabriel, Martin, Petersen, Nadine, Lintzel, Maren, Behrens, Christoph, Eggert, Petra, Pörtner, Kirsten, Steiner, Johann, Brönstrup, Mark, Tappe, Dennis
Publikováno v:
Infection; Feb2024, Vol. 52 Issue 1, p59-71, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ramsaroop, Sarita1 saritaram@uj.ac.za, Petersen, Nadine1 nadinep@uj.ac.za
Publikováno v:
International Journal of Economic & Administrative Studies. 2020, Vol. 17 Issue 4, following p1-16. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Osman, Ruksana, Petersen, Nadine
Publikováno v:
British Journal of Educational Studies, 2010 Dec 01. 58(4), 407-419.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1080/00071005.2010.527665
Publikováno v:
Teacher Educator; Jul-Sep2022, Vol. 57 Issue 3, p255-279, 25p
Publikováno v:
Educational Research for Social Change, Volume: 9, Issue: 2, Pages: 32-46, Published: SEP 2020
In this paper, the authors report on the process of designing and implementing an academic support programme using peer tutors at a newly established rural university. The need for support for the development of first-year preservice student teachers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::9e0c6bfc323cd796cde7d4fd6298c3e4
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2221-40702020000200004&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2221-40702020000200004&lng=en&tlng=en