Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Petersen, J. Andrew"'
Autor:
Bashirzadeh, Yashar, Howard-Malek, Stacey L., Yamim, Amanda P., Petersen, J. Andrew, Nadalizadeh, Ali
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing Accountability for Marketing and Non-marketing Outcomes
Autor:
Nagpal, Mayank, Petersen, J. Andrew
Publikováno v:
In Journal of Retailing December 2021 97(4):746-763
When time is sales: the impact of sales manager time allocation decisions on sales team performance.
Autor:
Rapp, Adam A.1 (AUTHOR) rappa@ohio.edu, Petersen, J. Andrew2 (AUTHOR), Hughes, Douglas E.3 (AUTHOR), Ogilvie, Jessica L.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Personal Selling & Sales Management. Jun2020, Vol. 40 Issue 2, p132-148. 17p. 5 Charts, 1 Graph.
Autor:
Petersen, J. Andrew, Schmid, Franziska
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management January 2021 92:72-75
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
PETERSEN, J. ANDREW1,2 Andrew_Petersen@unc.edu, KUMAR, V.3,4,5,6,7 vk@gsu.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Apr2015, Vol. 52 Issue 2, p268-285. 18p. 10 Charts.
Autor:
Petersen, J. Andrew1 Andrew_Petersen@unc.edu, Kushwaha, Tarun2 Tarun_Kushwaha@unc.edu, Kumar, V.3 vk@gsu.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jan2015, Vol. 79 Issue 1, p44-63. 20p. 1 Diagram, 6 Charts, 1 Graph, 1 Map.
Autor:
Khodakarami, Farnoosh1 khodakarami@kenan-flagler.unc.edu, Petersen, J. Andrew2 jap57@psu.edu, Venkatesan, Rajkumar3 Venkatesanr@darden.virginia.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jul2015, Vol. 79 Issue 4, p77-93. 17p. 6 Charts, 3 Graphs.