Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"Peters KA"'
Autor:
Peters KA (AUTHOR)
Publikováno v:
Computers in Libraries. Jun2004, Vol. 24 Issue 6, p6-64. 7p.
Publikováno v:
In Reproductive BioMedicine Online November 2018 37 Supplement 2:e4-e4
Publikováno v:
Verlegh, PWJ, Pruyn, A T H & Peters, KA 2003, Turning shoppers into sellers: Two experiments on member-get-member campaigns . in ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH, VOL 30 . vol. 30, ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH, pp. 346-346 .
ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH, VOL 30, 30, 346-346
ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH, VOL 30, 30, 346-346
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::673c91cdfad44e7b18e26c493373adf7
https://research.vu.nl/en/publications/a287b993-e410-430f-8efa-fac7fdbefb62
https://research.vu.nl/en/publications/a287b993-e410-430f-8efa-fac7fdbefb62
Publikováno v:
Advances in Consumer Research, 30(1), 364-365. Sheridan Books
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::7ad99762d2057071b3945ae7d72f6f91
https://pure.eur.nl/en/publications/382866e0-ab45-447d-8786-559a3b969399
https://pure.eur.nl/en/publications/382866e0-ab45-447d-8786-559a3b969399
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Naik Prasad A., Peters Kay
Publikováno v:
GfK Marketing Intelligence Review, Vol 7, Iss 1, Pp 34-41 (2015)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45bcad223a474d808e2e34ff09480b99
Publikováno v:
Journal of Testing and Evaluation; September 1981, Vol. 9 Issue: 5 p1-314, 314p