Zobrazeno 1 - 10
of 226
pro vyhledávání: '"Peters, Margaret"'
Autor:
Peters, Margaret
Given the critiques by many Black, Indigenous, and People of Colour (BIPOC) scholars who argue that Disability Studies is really White Disability Studies, this dissertation explores the challenges of teaching critical Disability Studies at the underg
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10393/42455
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peters, Margaret
Sarah Kane has often been categorized as an “In-Yer-Face” playwright, part of a group of contemporary British playwrights interested in making audiences feel the outcome of violence. However, Kane’s plays have also arguably challenged many exis
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10393/35181
Autor:
Peters, Margaret E.1 (AUTHOR), Shin, Adrian J.2 (AUTHOR) adrian.shin@colorado.edu
Publikováno v:
Studies in Comparative International Development. Jun2023, Vol. 58 Issue 2, p224-251. 28p. 3 Charts, 3 Graphs.
Publikováno v:
International Organization, 2020 Jul 01. 74(3), 560-583.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27104607
Autor:
Peters, Margaret P.
Publikováno v:
Title page, contents and abstract only.
Thesis (Ph. D.)--University of Adelaide, Dept. of Education, 1991.
Includes bibliographical references (leaves 517-534).
Includes bibliographical references (leaves 517-534).
Bibliography: leaves 517-534
iv, 534 leaves : ill ; 31 cm.
Title page, contents and abstract only. The complete thesis in print form is available from the University Library.
Thesis (Ph.D.)--University of Adelaide, Dept. of Education,
iv, 534 leaves : ill ; 31 cm.
Title page, contents and abstract only. The complete thesis in print form is available from the University Library.
Thesis (Ph.D.)--University of Adelaide, Dept. of Education,
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2440/19755