Zobrazeno 1 - 10
of 204
pro vyhledávání: '"Peter Twining"'
Autor:
Fender, Laura
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2010 Sep 01. 341(7771), 506-506.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20766303
Autor:
Lygo-Baker, Simon
Publikováno v:
British Journal of Educational Studies, 2002 Dec 01. 50(4), 512-513.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3122164
Autor:
L. Fender
Publikováno v:
BMJ. 341:c4400-c4400
Autor:
Olivier Groot, Michiel Bongers, Colleen Buckless, Neal Kapoor, Peter Twining, Joseph Schwab, Martin Torriani, Miriam Bredella
Publikováno v:
Brain and Spine, Vol 1, Iss , Pp 100049- (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9aebe06627be47388f2f5d642f1ae80e
Autor:
Olivier Groot, Neal Kapoor, Colleen Buckless, peter Twining, Michiel Bongers, Joseph Schwab, Martin Torriani, Miriam Bredella
Publikováno v:
Brain and Spine, Vol 1, Iss , Pp 100115- (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c034e0d80d9435ca61aed4f74a293c4
Autor:
Olivier Groot, Jorrit-Jan Verlaan, Michiel Bongers, Peter Twining, Neal Kapoor, Joseph Schwab
Publikováno v:
Brain and Spine, Vol 1, Iss , Pp 100116- (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/995c7ea93c8847b981cecc56e20778b7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peter Twining, Petra Fisser, Deirdre Butler, Margaret Leahy, Nadine Forget-Dubois, Chris Shelton, Michel Lacasse
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development
There is considerable rhetoric internationally around the need for national curricula to reflect the changes that are taking place in the world outside school. This raises questions about what a quality curriculum in a technological era should look l
Autor:
Peter Twining
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. 52:461-481
Publikováno v:
Open World Learning ISBN: 9781003177098
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4194e07ef0902141b8083581abfef5eb
https://doi.org/10.4324/9781003177098-12
https://doi.org/10.4324/9781003177098-12