Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Peter, Sophie"'
Autor:
Peter, Sophie1,2 (AUTHOR) sophie.peter@uni-wh.de, Oberröhrmann, Charlotte2 (AUTHOR), Pfaff, Holger3,4 (AUTHOR), Lehmann, Clara5,6,7 (AUTHOR), Schmidt-Hellerau, Kirsten5 (AUTHOR), Brandes, Vanessa5 (AUTHOR), Leisse, Charlotte5 (AUTHOR), Lindemann, Christoph Heinrich8 (AUTHOR), Ihle, Peter9 (AUTHOR), Küpper-Nybelen, Jutta9 (AUTHOR), Hagemeier, Anna10 (AUTHOR), Scholten, Nadine2 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Health Services Research. 4/29/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Josuttis, David, Spieckermann, Aileen, Henneberg, Janina, Fischer, Pia-Katariina, Beer, Angelina, Riedel, Sabine, Regner, Frida, Peter, Sophie, Koppelkamm, Lilly, Albrecht, Sindy, Klier, Tobias, Bathel, Adina, Renzewitz, Leonie, Flügge, Dennis, Hill, Aileen, Hierundar, Anke, Borgstedt, Laura, Deffner, Teresa, Deininger, Matthias Manfred
Publikováno v:
DMW: Deutsche Medizinische Wochenschrift; Oct2024, Vol. 149 Issue 21, p1287-1293, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peter, Sophie Elizabeth
This research project is interested in the area of personalised and adaptable learning and in particular within an e-learning context. Brusilovsky (1996) and Santally (2005) stress the importance of adaptive systems within e-learning. Karagiannikis a
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.571454
Autor:
Peter, Sophie1 sophie.peter@senckenberg.de
Publikováno v:
Nature & Culture. Spring2022, Vol. 17 Issue 1, p26-57. 32p.