Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"Peter, Michelle"'
Autor:
Peter, Michelle1 (AUTHOR) michelle.peter@cup.uni-muenchen.de, Müller, Christoph1 (AUTHOR) christoph.mueller@cup.uni-muenchen.de
Publikováno v:
Molecules. Oct2024, Vol. 29 Issue 19, p4656. 18p.
Autor:
Seed, Lydia, Scott, Anna, Peter, Michelle, Tadros, Shereen, Hill, Melissa, da Costa, Cristine Sortica
Publikováno v:
In Future Healthcare Journal June 2024 11(2)
Autor:
Monaghan, Padraic, Donnelly, Seamus, Alcock, Katie, Bidgood, Amy, Cain, Kate, Durrant, Samantha, Frost, Rebecca L.A., Jago, Lana S., Peter, Michelle S., Pine, Julian M., Turnbull, Heather, Rowland, Caroline F.
Publikováno v:
In Cognitive Psychology December 2023 147
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Crystal, Jessop, Andrew, Bidgood, Amy, Peter, Michelle S., Pine, Julian M., Rowland, Caroline F., Durrant, Samantha
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology September 2023 233
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peter, Michelle Sabrina
In recent years, researchers have tended to use structural priming to distinguish between the core predictions of nativist and constructivist theories of syntax acquisition. Although this has been useful for our understanding of what early syntactic
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.658102