Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Pescher, Christian"'
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing
Publikováno v:
In Journal of Interactive Marketing February 2021 53:1-14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pescher, Christian, Spann, Martin
Publikováno v:
In Journal of Business Research August 2014 67(8):1630-1637
Publikováno v:
In Journal of Interactive Marketing February 2014 28(1):43-54
Autor:
Pescher, Christian1, Spann, Martin1
Publikováno v:
Journal of Forecasting. Mar2014, Vol. 33 Issue 2, p95-107. 13p.
Autor:
Bell, Jason1, Pescher, Christian2 christian.pescher@fau.de, Tellis, Gerard3, Fueller, Johann4
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings. 2020, Vol. 31, pSAD-27-SAD-27. 1p.
Autor:
Pescher, Christian
Consumers interact with each other and within their social networks. Influentials have an overproportional influence on other consumers’ preferences and choices, thus having relevant implications for product development, marketing planning and stra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______240::361f1424de818e37b97de1429cb46ba3
https://opus4.kobv.de/opus4-uni-passau/frontdoor/index/index/docId/148
https://opus4.kobv.de/opus4-uni-passau/frontdoor/index/index/docId/148
Autor:
Pescher, Christian1
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings. 2018, Vol. 29, pS3-S3. 1p.