Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Pesch, Anja Maria"'
Autor:
Pesch, Anja Maria
Publikováno v:
Pesch AM: Studying families’ and teachers’ multilingual practices and ideologies in kindergartens – A nexus analytic approach. In: Ødegaard EE, Borgen JS. Childhood Cultures in Transformation30 Years of the UN Convention on the Rights of the Child in Action towards Sustainability, 2021. Brill|Sense p. 229-245
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/23713
Autor:
Pesch, Anja Maria, Sundelin, Marit
Publikováno v:
Pesch AM, Sundelin MS. The significance of multilingual children's voices in research. Varhaiskasvatuksen Tiedelehti. 2024;13(1):274-295
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/34288
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nordic Early Childhood Educational Research / Nordisk Barnehageforskning; 2024, Vol. 21 Issue 1, p6-26, 21p
Norway has always been a multilingual society; Sámi languages have been spoken in vast geographical areas since prehistoric times, the Kven and other historical minority groups settled in the country, the Norwegian language has a great variety of di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::df9cab13fbbf1c86eb1e4551a6fcb36f
https://hdl.handle.net/10037/21698
https://hdl.handle.net/10037/21698
Publikováno v:
Pesch AM, Dardanou M, Sollid H. Kindergartens in Northern Norway as semiotic landscapes. Linguistic Landscape. 2021:1-30
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/22756
Autor:
Pesch, Anja Maria
Publikováno v:
Pesch AM. Semiotic landscapes as constructions of multilingualism–a case study of two kindergartens. European Early Childhood Education Research Jo
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/21745
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.