Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Perumal, Vedagiri"'
Autor:
A. Shahana, Perumal Vedagiri
Publikováno v:
IATSS Research, Vol 48, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
A Traffic Conflict Technique is a proactive approach that identifies observable critical vehicle interactions (conflict) that could have led to a crash. This paper develops conflict-based safety performance functions (SPFs) to predict the number of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4af2e2105336492ebced9e4c8b2b96d8
Autor:
Jaikishan Damani, Perumal Vedagiri
Publikováno v:
IATSS Research, Vol 47, Iss 2, Pp 121-133 (2023)
Mixed traffic conditions present a complex problem for analysis by transportation engineers and policymakers, due to the inherent heterogeneity and lane indiscipline. The chaotic arrangements make it difficult to identify and analyze basic riding beh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f57ef64570e4b6f8a9aea19716b5562
Publikováno v:
In Transportation Research Interdisciplinary Perspectives March 2023 18
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jaikishan Damani, Perumal Vedagiri
Publikováno v:
Journal of Traffic and Transportation Engineering (English ed. Online), Vol 8, Iss 1, Pp 35-56 (2021)
The ownership of motorised two wheelers (MTWs) has been on the rise across various countries across the globe. The growth has been especially higher in developing countries which have typical traffic characteristics and higher populations. This stead
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/450724f0fd994004800eb848fdc3d1b7
Publikováno v:
In Case Studies on Transport Policy June 2020 8(2):460-470
Publikováno v:
In Transportation Research Procedia 2020 48:3121-3131
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Transportation Research Part F: Psychology and Behaviour January 2019 60:111-120