Zobrazeno 1 - 10
of 310
pro vyhledávání: '"Personality recognition"'
Publikováno v:
Jisuanji kexue yu tansuo, Vol 17, Iss 5, Pp 1002-1016 (2023)
Personality is a stable construction, which is associated with thoughts, emotions and behaviors of human. Any technology involved in understanding, analyzing and predicting human behaviors may benefit from personality recognition. Accurately recogniz
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cdc4cf14285c4133935eb7cff085ec09
Publikováno v:
Cognitive Research, Vol 7, Iss 1, Pp 1-17 (2022)
Abstract Face masks occlude parts of the face which hinders social communication and emotion recognition. Since sign language users are known to process facial information not only perceptually but also linguistically, examining face processing in de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/291c5ad01e0f45aabe10ee385dacd5e2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 7, p 4506 (2023)
The popularity of social media services has led to an increase of personality-relevant data in online spaces. While the majority of people who use these services tend to express their personality through measures offered by the Myers–Briggs Type In
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90e4158fa18e43ca994c680bedacaa4c
Publikováno v:
Open Computer Science, Vol 10, Iss 1, Pp 175-193 (2020)
The day-to-day use of digital devices with Internet access, such as tablets and smartphones, has increased exponentially in recent years and this has had a consequent effect on the usage of the Internet and social media networks. When using social ne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/128ce2e2553f41f4a5e962e5f2f891c9
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 129678-129689 (2019)
The main challenge of user personality recognition is low accuracy resulting from small sample size and severe sample distribution imbalance. This paper analyzes the impact of imbalanced data distribution and positive and negative sample overlap on t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f15e44459de4b0da9e52dd9c93a036f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.