Zobrazeno 1 - 10
of 214
pro vyhledávání: '"Personal best"'
Autor:
Asmaa Falah Theiyab Alazemi
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 14, Iss 1, Pp 1-26 (2024)
Abstract This paper investigates the effects of formative assessment (FA) via artificial intelligence (AI) on EFL students’ reading comprehension development, online academic enjoyment, personal best goals (PBGs), and academic mindfulness. To achie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9746cfc3a11344d1a0f9aafcfceb9963
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 9, Iss 1, Pp 1-27 (2024)
Abstract This study investigated the Performance-Based Assessment (PBA) impact on academic resilience (AR), motivation, teacher support (TS), and personal best goals (PBGs) in different learning environments, specifically online classes and tradition
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79ac7b8e83e84972bd8812a0eea0522f
Autor:
Sayed M. Ismail, Tahereh Heydarnejad
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 13, Iss 1, Pp 1-19 (2023)
Abstract Effective instruction and assessment are greatly affected by many factors. The ever-growing literature on assessment outlined some cognitive, social, and emotional factors that directly or indirectly influence the learners’ academic achiev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9348f433cf7c4625921b3dac6c43f985
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 2, Pp e13149- (2023)
Students are the products of educational system and every strategy taken in education may foster or hinder their learning progress. Efficient instruction is achieved when emotional and cognitive heath of the learners is warranted. Despite the critica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e971f1084aa4b1ca89fc8877c8cd801
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.