Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Person N"'
Autor:
Rodrigo Vincenzi, Pavanelli E, Monteiro L, Gameiro C, Person N, Abrão R, Pontes J, Gritti C, Longo R, Farah B, Freire N, Kessa F, Roza T, Rossi F, Joao Seda-Neto
Publikováno v:
Transplantation. 105:S98-S98
Autor:
Marcel R. Benavides, Karina M. O. Roda, Paulo Chapchap, Pavanelli E, Rodrigo Vincenzi, Joao Seda-Neto, Eduardo A. Fonseca, Person N, Longo R, Gritti C
Publikováno v:
Transplantation. 105:S88-S88
Autor:
Person N, Farah B, Longo R, Joao Seda-Neto, Rodrigo Vincenzi, Gritti C, Monteiro L, Gameiro C, Pavanelli E
Publikováno v:
Transplantation. 105:S73-S73
Autor:
Person, N. L.
Publikováno v:
SAE Transactions, 1975 Jan 01. 84, 1243-1254.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44718015
Autor:
Graesser, A. C., Jackson, G. T., Eric Mathews, Mitchell, H. H., Olney, A., Ventura, M., Chipman, P., Franceschetti, D., Hu, X., Louwerse, M. M., Person, N. K., Tutoring Research Group
Publikováno v:
Graesser, A.C.; Jackson, G.T.; Matthews, E.C.; Mitchell, H.H.; Olney, A.; Ventura, M.; et al.(2003). Why/AutoTutor: A Test of Learning Gains from a Physics Tutor with Natural Language Dialog. Proceedings of the Cognitive Science Society, 25(25). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6mj3q2v1
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::fa1c4cd9b3dfaddcddbc7e326510a094
http://www.escholarship.org/uc/item/6mj3q2v1
http://www.escholarship.org/uc/item/6mj3q2v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies; 2001, p460-461, 2p