Zobrazeno 1 - 10
of 1 772
pro vyhledávání: '"Persepsies"'
Autor:
LOTRIET, R. A.1 Ronnie.Lotriet@nwu.ac.za, DLTSHEGO, K. KOKOTWANE1
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe. Sep2020, Vol. 60 Issue 3, p687-707. 21p.
Autor:
BOTHA, LETTIE1 Lettie.Botha@nwu.ac.za, MEYER, LUKAS1 Lukas.Meyer@nwu.ac.za
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe. Mar2019, Vol. 59 Issue 1, p54-66. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SLABBERT, ILZE1 islabbert@sun.ac.za, STEENKAMP, TERIKA terika.steenkamp@haemalife.co.za
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe. sep2018, Vol. 58 Issue 3, p567-584. 18p.
Autor:
Oben, James Ako
in English, Afrikaans and Setswana
The study was prompted by the decline in accounting enrolments and the ongoing criticism due to learners’ poor performance in the Accounting subject in South Africa. Given the increasing need for accounting g
The study was prompted by the decline in accounting enrolments and the ongoing criticism due to learners’ poor performance in the Accounting subject in South Africa. Given the increasing need for accounting g
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/25933
Autor:
Basson, W. D.1 bassonwd@gmail.com, Kruger, D.1 daleen.kruger@nwu.ac.za
Publikováno v:
Koers: Bulletin for Christian Scholarship. 2016, Vol. 81 Issue 3, p1-8. 8p.
Publikováno v:
Suid-Afrikaanse Tydskrif vir Natuurwetenskap en Tegnologie. 2014, Vol. 33 Issue 1, p1-9. 9p.
Autor:
Cronjé-Malan, L.1, Van Schalkwyk, L.1 20977026@nwu.ac.za
Publikováno v:
Koers: Bulletin for Christian Scholarship. 2015, Vol. 80 Issue 2, p1-10. 10p.
Autor:
von Wielligh, Nadia, Wilson, Lizane
Publikováno v:
Social Work/Maatskaplike Werk, Vol 52, Iss 2, Pp 280-300 (2016)
The Bachelor of Social Work (BSW) degree was developed to equip students with the knowledge and skills to address socio-economic issues from a developmental paradigm. Field education reflects the reality of the profession and the context in which it
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a4b04b2792744038d7552f9c55a40cf