Zobrazeno 1 - 10
of 161
pro vyhledávání: '"Perry KL"'
Autor:
Vargas-Asencio, J, Al Rwahnih, M, Rowhani, A, Celebi-Toprak, F, Thompson, JR, Fuchs, M, Perry, KL
A survey for the presence of Grapevine virus E (GVE, genus Vitivirus, family Betaflexiviridae) in vineyards in New York and California was conducted using macroarray hybridization or reverse-transcription polymerase chain reaction (RT-PCR) assays. In
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3566::9fdd22aa5d78c47b36ba3163c3d77ed5
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/23539
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/23539
Crop-specific diagnostics to simultaneously detect a large number of pathogens provides an invaluable platform for the screening of vegetative material prior to its propagation. Here we report the use of what is to-date the largest published example
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3566::dbb98f4b3007489673b7297791eef88d
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/22009
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/22009
Autor:
Perry Klein
Publikováno v:
Journal of Teaching and Learning, Vol 16, Iss 3 (2022)
In the April 2022 issue of the Journal of Teaching and Learning, Dr. Jim Cummins responded to the Ontario Human Rights Commission (2022a, 2022b) report on the Right to Read: Public Inquiry into Human Rights Issues Affecting Students with Reading Disa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c61fa55484684545bec7bb3c5eb3aa0f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.