Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"Perrig, M"'
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 7, Pp 673-680 (2016)
Tanja Birrenbach,1 Simone Kraehenmann,1 Martin Perrig,1 Christoph Berendonk,2 Soeren Huwendiek2 1Department of General Internal Medicine, Inselspital, Bern University Hospital, University of Bern, Bern, Switzerland; 2Department of Assessment and Eval
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55e34402c59d448bbdbd0fca69d85299
Publikováno v:
In Nutrition November-December 2014 30(11-12):1372-1378
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA); 20180919-20180922; Wien; DOC28.3 /20180919/
Problemstellung/Ziele: Ziel dieser Arbeit ist es herauszufinden unter welchen Umständen Mini-CEX und DOPS den Lernprozess von AssistenzärztInnen unterstützen. Methoden: Um Erfolgsfaktoren und Stolpersteine in der Verwendung von Mini-CEX und DOPS z
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::692ca6d6512a3a008e36dcd568e0aaf0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lörwald, A, Lahner, FM, Mooser, B, Berendonk, C, Widmer, M, Perrig, M, Greif, R, Huwendiek, S
Publikováno v:
5th International Conference for Research in Medical Education (RIME 2017); 20170315-20170317; Düsseldorf; DOCRAC2 /20170307/
Introduction: Mini-CEX (mini clinical evaluation exercise) and DOPS (direct observation of procedural skills) are two common forms of workplace-based assessment intended to shape and support residents' learning [ref:1]. In practice however, experienc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2778ddd463d25e55a9812136abab2dcc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gsell, M.1, Perrig, M.1 martin.perrig@insel.ch, Eichelberger, M.1, Chatterjee, B.1, Stoll, U.2, Stanga, Z.1,3
Publikováno v:
Praxis (16618157). 4/28/2010, Vol. 99 Issue 9, p533-544. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.