Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Permanyer, Jon"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Espeso-Gil, Sergio, Holik, Aliaksei Z., Bonnin, Sarah, Jhanwar, Shalu, Chandrasekaran, Sandhya, Pique-Regi, Roger, Albaigès-Ràfols, Júlia, Maher, Michael, Permanyer, Jon, Irimia, Manuel, Friedländer, Marc R., Pons-Espinal, Meritxell, Akbarian, Schahram, Dierssen, Mara, Maass, Philipp G., Hor, Charlotte N., Ossowski, Stephan
Publikováno v:
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
Universidad de Barcelona
In early development, the environment triggers mnemonic epigenomic programs resulting in memory and learning experiences to confer cognitive phenotypes into adulthood. To uncover how environmental stimulation impacts the epigenome and genome organiza
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::75b591e8e0f75804e244d41af329b60b
http://hdl.handle.net/2445/178235
http://hdl.handle.net/2445/178235
Autor:
García-Castro, Helena, Kenny, Nathan J., Iglesias, Marta, Álvarez-Campos, Patricia, Mason, Vincent, Elek, Anamaria, Schönauer, Anna, Sleight, Victoria A., Jakke Neiro, Aboobaker, Aziz, Permanyer, Jon, Irimia, Manuel, Arnau Sebé-Pedrós, Solana, Jordi
Additional file 6:. Review history.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::53eeffabf5611f59310ec7f9882001f0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.