Zobrazeno 1 - 10
of 11 325
pro vyhledávání: '"Permanent education"'
Autor:
Fernandes Moreira, Eliza1,2,3, da Silva Torres, Francieudo4,5,6, Moura Rolim, José Roberto7,8 revistafolhadamata@gmail.com, Costa de Morais, Ronney9,10,11,12
Publikováno v:
Id on Line. Revista de Psicologia. out2024, Vol. 18 Issue 73, p1-11. 11p.
Autor:
Eși Marius-Costel
Publikováno v:
Journal of Education, Society & Multiculturalism, Vol 4, Iss 2, Pp 39-47 (2023)
When we speak about the concept of “permanent education”, our attention focuses on comprehensive and broad approaches to the instructive-educational process that go beyond, or, at least, should go beyond what we call or we mean by the traditional
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/986ba4f45bb64000bf684dba88ead035
Autor:
COLOMBELLI, Fabiana1 fabiana.colombelli@unila.edu.br, DOMINGUES WYSOCKI, Anneliese2 lilisew@yahoo.com.br, KUNKEL, Merielly3 meriellyk@yahoo.com.br, GRIGNET, Rodrigo Juliano1 rodrigo.grignet@unila.edu.br, GONÇALVES POSSUELO, Lia4 liapossuelo@unisc.br, ZILLY, Adriana3 aazilly@hotmail.com, ZARA, Reginaldo Aparecido5 reginaldo.zara@gmail.com, SILVA-SOBRINHO, Reinaldo Antonio5 reisobrinho@yahoo.com.br
Publikováno v:
Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação. 2023, Vol. 18, p1-26. 26p.
Autor:
Mhiripiri, Nhamo Anthony
Publikováno v:
African Sociological Review / Revue Africaine de Sociologie, 2021 Jan 01. 25(2), 34-66.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48732471
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Oliveira Sarreta, Fernanda1 fernanda.sarreta@unesp.br, Reis de Carvalho Liporoni, Andréia Aparecida1, Braga Bisco, Gabriela Cristina1, Alves dos Santos, Elaine Teixeira1, Dias Lima, Edilaine1, Helena da Silveira, Daniela1
Publikováno v:
Cadernos ESP. 2022, Vol. 16 Issue 3, p24-32. 9p.
Autor:
Almeida da Silva, Eunice1 eunice.almeida@usp.br, Cristina Oliveira, Régia1 re.oliveira@usp.br
Publikováno v:
New Trends in Qualitative Research. 2022, Vol. 13, p1-10. 10p.