Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Perlstein, Dan"'
Autor:
Ohmann, Richard, Feld, Marjorie, Kampf, Louis, Maher, Frinde, Perlstein, Dan, Weiler, Kathleen
Publikováno v:
The Radical Teacher, 2004 May 01(69), 2-3.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20710238
Autor:
LAUTER, PAUL, PERLSTEIN, DAN
Publikováno v:
The Radical Teacher, 1991 Oct 01(40), 2-5.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20709698
Autor:
PERLSTEIN, DAN
Publikováno v:
The Radical Teacher, 1991 Jan 01(39), 2-8.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20709678
Autor:
Perlstein, Dan
Publikováno v:
The Radical Teacher, 1988 Jul 01(35), 48-48.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20709620
Autor:
Ohmann, Richard, Feld, Marjorie, Kampf, Louis, Maher, Frind, Perlstein, Dan, Weiler, Kathleen
Publikováno v:
Radical Teacher; May2004, Issue 69, p2-3, 2p
Autor:
Jelani, Siti Hajar, Zubir, Azlizamani
Publikováno v:
Journal of Social Development / Jurnal Pembangunan Sosial; Jul2021, Vol. 24, p75-107, 33p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Howell, Kevin
Publikováno v:
Publishers Weekly. 5/5/2003, Vol. 250 Issue 18, p71. 7p.
Autor:
Chilcoat, George W., Ligon, Jerry A.
Publikováno v:
Theory & Research in Social Education; Spring94, Vol. 22 Issue 2, p128-175, 48p
Autor:
Sam F. StackJr
The first of many homestead communities designed during the rollout of the New Deal, Arthurdale, West Virginia, was a bold experiment in progressive social planning. At the center of the settlement was the school, which was established to improve the