Zobrazeno 1 - 10
of 198
pro vyhledávání: '"Perkins, Katherine"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Weist, Mark D., Splett, Joni W., Halliday, Colleen A., Gage, Nicholas A., Seaman, Michael A., Perkins, Katherine A., Perales, Kelly, Miller, Elaine, Collins, Darien, DiStefano, Christine
Publikováno v:
In Journal of School Psychology October 2022 94:49-65
Publikováno v:
The Science Teacher, 2019 Mar 01. 86(7), 46-52.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26899147
We build on theoretical foundations of tool-mediated learning, tool design, and human computer interaction to develop a framework for implicit scaffolding in learning environments. Implicit scaffolding employs affordances, constraints, cueing, and fe
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1306.6544
Autor:
Roll, Ido, Butler, Deborah, Yee, Nikki, Welsh, Ashley, Perez, Sarah, Briseno, Adriana, Perkins, Katherine, Bonn, Doug
Publikováno v:
Instructional Science, 2018 Feb 01. 46(1), 77-104.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45213819
Autor:
Adams, Wendy K., Alhadlaq, Hisham, Malley, Christopher V., Perkins, Katherine K., Olson, Jonathan, Alshaya, Fahad, Alabdulkareem, Saleh, Wieman, Carl E.
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2012 Feb 01. 21(1), 1-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41413280
Autor:
Chasteen, Stephanie V., Perkins, Katherine K., Beale, Paul D., Pollock, Steven J., Wieman, Carl E.
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 2011 Mar 01. 40(4), 24-30.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42992874
Publikováno v:
The Science Teacher, 2010 Oct 01. 77(7), 46-51.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24146344
Publikováno v:
Change, 2010 Mar 01. 42(2), 7-14.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1080/00091380903563035
Publikováno v:
Science, 2008 Oct . 322(5902), 682-683.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20145153