Zobrazeno 1 - 10
of 148
pro vyhledávání: '"Performance Climate"'
Autor:
Marc Lochbaum, Cassandra Sisneros
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol 14, Iss 4, Pp 976-1001 (2024)
Motivational climate is known to relate to individual behaviors, emotions, and thoughts. Hedonic or subjective well-being includes self-assessed positive affect (i.e., pleasant affect, moods, and emotions), negative affect (i.e., unpleasant affect, m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf3982cb6cdd43ea830a866f6b9b2bda
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 11, p 1227 (2024)
A global discourse surrounding physical education (PE) is shifting towards a stronger emphasis on inclusive practises, but research shows that some students still find the subject problematic. This study explores the relationship between students’
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5445aacc625e413592275c91d0e3ccd3
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 6, p 589 (2024)
Professional identity has been suggested to be decisive for efficiency and high work quality among the workforces. Central in early childhood teacher education is the development of students to become professional actors in a workplace setting upon g
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f51e3f6105bb46be8b7145498afe4a25
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Employee creativity drives enterprise development, and team motivational climate plays an important role in incubating employee creativity. Based on creativity component theory, this study explores the impact of team motivational climate (mastery cli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2ff84c690a24d379e6c5a353607e298
Publikováno v:
Psychology Research and Behavior Management, Vol Volume 15, Pp 3733-3749 (2022)
Lixia Niu, Zhiyuan Yang College of Business Management, Liaoning Technical University, Huludao City, People’s Republic of ChinaCorrespondence: Zhiyuan Yang, College of Business Management, Liaoning Technical University, 188 Longwan South Street, Hu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b574e3a0ace34fac891fc12cf23ea8ba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Enterprise Information Management, 2021, Vol. 35, Issue 3, pp. 866-884.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEIM-06-2021-0238
Publikováno v:
Journal of Knowledge Management, 2021, Vol. 25, Issue 7, pp. 1708-1725.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JKM-08-2020-0631
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.