Zobrazeno 1 - 10
of 242
pro vyhledávání: '"Perfetti, C."'
Autor:
Perfetti, C., Abe, K.
Publikováno v:
In Journal of Crystal Growth 15 June 2017 468:650-654
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Verhoeven, L.; Perfetti, C.; Pugh, K. (ed.), Developmental dyslexia across languages and writing systems, 73-95. Cambridge : Cambridge University Press
STARTPAGE=73;ENDPAGE=95;TITLE=Verhoeven, L.; Perfetti, C.; Pugh, K. (ed.), Developmental dyslexia across languages and writing systems
Verhoeven, L.; Perfetti, C.; Pugh, K. (ed.), Developmental dyslexia across languages and writing systems, pp. 73-95
STARTPAGE=73;ENDPAGE=95;TITLE=Verhoeven, L.; Perfetti, C.; Pugh, K. (ed.), Developmental dyslexia across languages and writing systems
Verhoeven, L.; Perfetti, C.; Pugh, K. (ed.), Developmental dyslexia across languages and writing systems, pp. 73-95
Item does not contain fulltext Although Dutch can be considered a transparent orthography, a substantial number of children in the Netherlands suffer from severe reading and spelling problems. Over the past decades, research has focused on the questi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ea670adb66184c959d9cdc4493ee6b64
https://doi.org/10.1017/9781108553377.004
https://doi.org/10.1017/9781108553377.004
Publikováno v:
Verhoeven, L.; Perfetti, C.; Pugh, K. (ed.), Developmental dyslexia across languages and writing systems, 441-461. Cambridge : Cambridge University Press
STARTPAGE=441;ENDPAGE=461;TITLE=Verhoeven, L.; Perfetti, C.; Pugh, K. (ed.), Developmental dyslexia across languages and writing systems
Verhoeven, L.; Perfetti, C.; Pugh, K. (ed.), Developmental dyslexia across languages and writing systems, pp. 441-461
STARTPAGE=441;ENDPAGE=461;TITLE=Verhoeven, L.; Perfetti, C.; Pugh, K. (ed.), Developmental dyslexia across languages and writing systems
Verhoeven, L.; Perfetti, C.; Pugh, K. (ed.), Developmental dyslexia across languages and writing systems, pp. 441-461
Item does not contain fulltext In this final chapter, we provide our view on some of the main conclusions that can be drawn from the research on developmental dyslexia across languages. The overarching questions concern how our understanding of readi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::90131fd8bc083f5409ae8f249a144e22
https://doi.org/10.1017/9781108553377.020
https://doi.org/10.1017/9781108553377.020
Publikováno v:
Verhoeven, L.; Perfetti, C.; Pugh, K. (ed.), Developmental dyslexia across languages and writing systems, pp. 1-22
Verhoeven, L.; Perfetti, C.; Pugh, K. (ed.), Developmental dyslexia across languages and writing systems, 1-22. Cambridge : Cambridge University Press
STARTPAGE=1;ENDPAGE=22;TITLE=Verhoeven, L.; Perfetti, C.; Pugh, K. (ed.), Developmental dyslexia across languages and writing systems
Verhoeven, L.; Perfetti, C.; Pugh, K. (ed.), Developmental dyslexia across languages and writing systems, 1-22. Cambridge : Cambridge University Press
STARTPAGE=1;ENDPAGE=22;TITLE=Verhoeven, L.; Perfetti, C.; Pugh, K. (ed.), Developmental dyslexia across languages and writing systems
Item does not contain fulltext Reading involves decoding written language in order to understand it. In learning to read, children implicitly learn how their writing system encodes their spoken language and how they can decode printed words into spok
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9c161d5697fbd5e1d96f8d8c8270aeb4
https://hdl.handle.net/2066/208100
https://hdl.handle.net/2066/208100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.