Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Perez Vega, Rodrigo"'
The perceived impacts of short-term rental platforms: Comparing the United States and United Kingdom
Publikováno v:
In Technology in Society June 2024 77
Publikováno v:
In Journal of Business Research June 2023 161
Autor:
Mogaji, Emmanuel, Farquhar, Jillian Dawes, van Esch, Patrick, Durodié, Clara, Perez-Vega, Rodrigo
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2022, Vol. 40, Issue 6, pp. 1097-1101.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-09-2022-617
Autor:
Perez Vega, Rodrigo
This thesis presents evidence of how immediacy affects consumer engagement behaviour in a social media setting. It answers the research question: Does immediacy influence consumer engagement behaviours with brands on Facebook? This research context i
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.700540
Publikováno v:
In Journal of Business Research November 2022 151:1-16
Autor:
Perez-Vega, Rodrigo, Kaartemo, Valtteri, Lages, Cristiana R., Borghei Razavi, Niloofar, Männistö, Jaakko
Publikováno v:
In Journal of Business Research May 2021 129:902-910
Knowledge is considered nowadays as the main source of competitive advantage and, therefore, its appropriate application has been gaining great attention. The present study focuses on the use of integrative mechanisms in consulting firms as part of t
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-31385
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Majetić, Filip1 (AUTHOR) filip.majetic@pilar.hr, Perez‐Vega, Rodrigo2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Business & Society Review (00453609). Mar2023, Vol. 128 Issue 1, p51-69. 19p. 1 Diagram, 6 Charts, 1 Graph.