Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Perez Vega, Rodrigo"'
The perceived impacts of short-term rental platforms: Comparing the United States and United Kingdom
Publikováno v:
In Technology in Society June 2024 77
Publikováno v:
In Journal of Business Research June 2023 161
Autor:
Mogaji, Emmanuel, Farquhar, Jillian Dawes, van Esch, Patrick, Durodié, Clara, Perez-Vega, Rodrigo
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2022, Vol. 40, Issue 6, pp. 1097-1101.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-09-2022-617
Publikováno v:
In Journal of Business Research November 2022 151:1-16
Autor:
Acikgoz, Fulya1 (AUTHOR), Perez‐Vega, Rodrigo2 (AUTHOR), Okumus, Fevzi3 (AUTHOR), Stylos, Nikolaos1 (AUTHOR) n.stylos@bristol.ac.uk
Publikováno v:
Psychology & Marketing. Nov2023, Vol. 40 Issue 11, p2226-2243. 18p. 2 Diagrams, 4 Charts.
Autor:
Perez-Vega, Rodrigo, Kaartemo, Valtteri, Lages, Cristiana R., Borghei Razavi, Niloofar, Männistö, Jaakko
Publikováno v:
In Journal of Business Research May 2021 129:902-910
Autor:
Majetić, Filip1 (AUTHOR) filip.majetic@pilar.hr, Perez‐Vega, Rodrigo2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Business & Society Review (00453609). Mar2023, Vol. 128 Issue 1, p51-69. 19p. 1 Diagram, 6 Charts, 1 Graph.
Autor:
Ake-Kob, Alin, Aleksic, Slavisa, Alexin, Zoltán, Blaževičienė, , Aurelija, Čartolovni, Anto, Colonna, Liane, Fedosov, Anton, Dantas, Carina, Fosch-Villaronga, Eduard, Florez-Revuelta, Francisco, He, Zhicheng, Jevremović, Aleksandar, Klimczuk, Andrzej, Lambrinos Lambros, Maksymilian, Lutz, Christoph, Malešević, Anamaria, Mekovec, Renata, Miguel, Cristina, Mujirishvili, Tamar, Pajalic, Zada, Perez Vega, Rodrigo, Pierscionek, Barbara K., Ravi, Siddarth, Sarf, Pika, Solanas, Augusti, Tamò-Larrieux, , Aurelia
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/3036946
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mariani, Marcello M.1,2 (AUTHOR) m.mariani@henley.ac.uk, Perez‐Vega, Rodrigo3 (AUTHOR), Wirtz, Jochen4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology & Marketing. Apr2022, Vol. 39 Issue 4, p755-776. 22p. 2 Diagrams, 2 Charts, 1 Graph, 1 Map.