Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Perez, Diana C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cacciamani, Laura, Skocypec, Rachel M., Flowers, Colin S., Perez, Diana C., Peterson, Mary A.
Publikováno v:
In Cortex January 2023 158:96-109
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Perez, Diana C.1 (AUTHOR), Dworetsky, Ally1 (AUTHOR), Braga, Rodrigo M.1 (AUTHOR), Beeman, Mark1 (AUTHOR), Gratton, Caterina1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cognitive Neuroscience. Feb2023, Vol. 35 Issue 2, p200-225. 26p. 4 Color Photographs, 2 Charts, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 45, iss 45
High-quality parent language may support preschoolers’ language development by shaping underlying neurodevelopment. Indeed, more interactive language relates to higher frontal brain activity (Romeo et al., 2018). However, it remains to be explored
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::33952746cc2c3b66cffff8a99913f953
https://escholarship.org/uc/item/0q5619k4
https://escholarship.org/uc/item/0q5619k4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.