Zobrazeno 1 - 10
of 186
pro vyhledávání: '"Peres-Neto P"'
Autor:
Amparo Huertas Bailén, Luiz Peres-Neto
Publikováno v:
Athenea Digital, Vol 24, Iss 2 (2024)
Ahondamos en la comunicación populista a partir del análisis del uso de la prensa que hace Vox —partido ubicado en la derecha radical— en su cuenta oficial de X (Twitter). Se trata de un trabajo exploratorio sobre cómo el partido emplea la pre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d556226f9d4f487f9eb169e6aa213747
Autor:
Luiz Peres-Neto
Publikováno v:
Matrizes, Vol 18, Iss 1 (2024)
El concepto sur global, en los últimos años, se hizo visible en publicaciones académicas de comunicación, en especial, en el contexto del norte global. A partir de esta premisa, este artículo propone, por un lado, presentar las principales líne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7aa0041c96b947b5b1bdfb2731825f22
Autor:
Jian Wangqu, Luiz Peres Neto
Publikováno v:
Journalism and Media, Vol 4, Iss 4, Pp 1039-1047 (2023)
This study seeks to decipher the modus operandi of Shanghai’s image portrayal to the audience through social media platforms, particularly Twitter. Leveraging the potency of big data analysis, the study scrutinizes the applicability of the two-step
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e202404dc03e4999991a07745269e587
Autor:
Makarenkov Vladimir, Boc Alix, Xie Jingxin, Peres-Neto Pedro, Lapointe François-Joseph, Legendre Pierre
Publikováno v:
BMC Evolutionary Biology, Vol 10, Iss 1, p 250 (2010)
Abstract Background Non-parametric bootstrapping is a widely-used statistical procedure for assessing confidence of model parameters based on the empirical distribution of the observed data 1 and, as such, it has become a common method for assessing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/559bcbb92e9c43dd80d245852d32c7a7
Autor:
Duque Marilia, Peres-Neto Luiz
Publikováno v:
Online Media and Global Communication, Vol 1, Iss 3, Pp 580-599 (2022)
An association between age and misinformation is frequently found in literature, which contributes to a moral panic about older people’s participation in the dissemination of fake news. This qualitative study adds context to this discussion by inve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67ca3177ce644b42a846def73cf16d1d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peres-Neto, Luiz
Publikováno v:
Media and Communication, 10, 3, 28-38, Journalism, Activism, and Social Media: Exploring the Shifts in Journalistic Roles, Performance, and Interconnectedness
The ascendency of Jair Bolsonaro to the presidency of Brazil in 2018 put the role of traditional media companies and journalists under the spotlight. Bad news or opinions against his government have been officially treated as fake, inaccurate, or fal
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/87849