Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Peres, Renana"'
Environments such as shopping malls, airports, or hospital emergency departments often experience crowding, with many people simultaneously requesting service. Crowding is highly noisy, with sudden overcrowding "spikes". Past research has either focu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.06540
Publikováno v:
Sci Rep 10, 15080 (2020)
When making important decisions such as choosing health insurance or a school, people are often uncertain what levels of attributes will suit their true preference. After choice, they might realize that their uncertainty resulted in a mismatch: choos
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2008.05878
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dzyabura, Daria (AUTHOR) ddzyabura@nes.ru, Peres, Renana (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jul2021, Vol. 85 Issue 4, p44-66. 23p. 3 Color Photographs, 2 Black and White Photographs, 1 Illustration, 5 Charts, 3 Graphs.
Publikováno v:
Journal of International Marketing, 2020 Mar 01. 28(1), 48-65.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26979557
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2018 Dec 01. 55(6), 801-817.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26966544
Autor:
Muller, Eitan, Peres, Renana
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing March 2019 36(1):3-19
Autor:
Lovett, Mitchell J., Peres, Renana
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing June 2018 35(2):224-241
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.