Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Perera, Eranda"'
Autor:
Perera, Eranda, Zhu, Fangfang, Dodd, Nicholas, Briganti, Riccardo, Blenkinsopp, Chris, Turner, Ian L.
Publikováno v:
In Coastal Engineering April 2019 146:47-64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This research work is aimed at developing a coupled surface-groundwater flow model which can be used to simulate both surface and groundwater flow at the swash zone. The coupled model is then used to investigate the effects of seepage on swash hydrod
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.765501
Autor:
Dille, Sara A., Colston, Kyle J., Mogesa, Benjamin, Cassell, Joseph, Perera, Eranda, Zeller, Matthias, Basu, Partha
Publikováno v:
European Journal of Inorganic Chemistry; 3/12/2021, Vol. 2021 Issue 10, p914-922, 9p
Autor:
Gamage, Kelum A. A.1 kelum.gamage@glasgow.ac.uk, Perera, Eranda2 dferanda.perera@gmail.com
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Aug2021, Vol. 10 Issue 8, p288. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stolz, John F.1 stolz@duq.edu, Perera, Eranda2, Kilonzo, Brian1, Kail, Brian2, Crable, Bryan1, Fisher, Edward1, Ranganathan, Mrunalini1, Wormer, Lars3, Basu, Partha2 basu@duq.edu
Publikováno v:
Environmental Science & Technology. 2/1/2007, Vol. 41 Issue 3, p818-823. 6p. 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.