Zobrazeno 1 - 10
of 677
pro vyhledávání: '"Pereira, Teresa"'
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 19, Iss 3, Pp 471-497 (2024)
The United Nations Sustainable Development Goals (SDGs) outline a global agenda for sustainable development, but need more detailed implementation guidelines for businesses, particularly Small and Medium Enterprises (SMEs). Given their limited resour
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38e180a6fb0b41f39f0bd5c62ea10935
Mestrado Integrado em Medicina
Master Degree in Medicine
Master Degree in Medicine
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10216/61085
Autor:
Pires, Carolina, Marques, Inês J., Valério, Mariana, Saramago, Ana, Santo, Paulo E., Santos, Sandra, Silva, Margarida, Moura, Margarida M., Matos, João, Pereira, Teresa, Cabrera, Rafael, Lousa, Diana, Leite, Valeriano, Bandeiras, Tiago M., Vicente, João B., Cavaco, Branca M.
Publikováno v:
In Journal of Biological Chemistry March 2024 300(3)
Publikováno v:
In Pathology - Research and Practice June 2023 246
Autor:
Ciravegna-Martins-da-Fonseca, Luis Miguel1,2 lmf@isep.ipp.pt, Pereira, Teresa1,2 mtp@isep.ipp.pt, Oliveira, Marisa2,3 mjo@isep.ipp.pt, Ferreira, Fernanda4 faf@esht.ipp.pt, Busu, Mihail5 mihail.busu@fabiz.ase.ro
Publikováno v:
Journal of Industrial Engineering & Management. 2024, Vol. 17 Issue 1, p196-216. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pereira, Teresa1 (AUTHOR), Freire, Teresa2 (AUTHOR) tfreire@psi.uminho.pt, Tavares, Dionísia3 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Developmental Psychology. Sep2023, Vol. 20 Issue 5, p875-888. 14p.
Autor:
Teixeira, Ana, Ribeiro, Cristiano, Gaio, Rita, Torres, Tiago, Magina, Sofia, Pereira, Teresa, Teixeira, Maribel, Rocha, José Carlos, Lobo, José Manuel Sousa, Almeida, Isabel Filipa, Vidal, Diogo Guedes, Pedrosa e Sousa, Hélder Fernando, Dinis, Maria Alzira Pimenta, Almeida, Vera
Publikováno v:
In Journal of Psychosomatic Research March 2022 154
Publikováno v:
Management & Marketing; Sep2024, Vol. 19 Issue 3, p471-497, 27p