Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Pereira, Adriano C. M."'
The competitive dynamics of the globalized market demand information on the internal and external reality of corporations. Information is a precious asset and is responsible for establishing key advantages to enable companies to maintain their leader
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1907.06723
Autor:
Pereira, Moisés H. R., Pádua, Flávio L. C., Pereira, Adriano C. M., Benevenuto, Fabrício, Dalip, Daniel H.
This paper presents a novel approach to perform sentiment analysis of news videos, based on the fusion of audio, textual and visual clues extracted from their contents. The proposed approach aims at contributing to the semiodiscoursive study regardin
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1604.02612
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chaves, Luiz, Silva, Nícollas, Carvalho, Rodrigo, Pereira, Adriano C. M., Dias, Diego R. C., Rocha, Leonardo
Publikováno v:
Computational Science and Its Applications – ICCSA 2020
Nowadays, Recommender Systems (RS) have been applied in most of Location-Based Social Networks (LBSNs). In general, these RSs aim to provide the best points-of-interest (POIs) to users, encouraging them to visit new places or explore more of their pr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Information and Data Management; Vol 8 No 2 (2017): JOURNAL OF INFORMATION AND DATA MANAGEMENT; 102
Journal of Information and Data Management; v. 8 n. 2 (2017): JOURNAL OF INFORMATION AND DATA MANAGEMENT; 102
Journal of Information and Data Management; v. 8, n. 2 (2017): JOURNAL OF INFORMATION AND DATA MANAGEMENT; 102
Journal of Information and Data Management; v. 8 n. 2 (2017): JOURNAL OF INFORMATION AND DATA MANAGEMENT; 102
Journal of Information and Data Management; v. 8, n. 2 (2017): JOURNAL OF INFORMATION AND DATA MANAGEMENT; 102
Turning first-time users into returning ones is a major task for the success of e-commerce systems. However, providing effective recommendations for these users remains as an open challenge for the area due to the absence of consumption information.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.