Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Perceived message effectiveness"'
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-5 (2024)
Abstract An understanding of the extent to which target audiences consider different nutrition-related messages to be effective could assist campaign developers design more persuasive communications. Accordingly, this study sought to develop and asse
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81236d2267684d7e9574cb3f9a791e52
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Katharine J. Head, Nancy Grant Harrington, Julie B. Schnur, Laurie Margolies, Guy H. Montgomery
Publikováno v:
PEC Innovation, Vol 1, Iss , Pp 100007- (2022)
Objective: Digital mammography can reveal not only breast cancer but also breast arterial calcification (BAC), which can indicate potential coronary artery disease. To explore ways to inform women of their BAC status in the context of a standard mamm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e6ca03b3d695406684e133acce66b993
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 16, Iss 3, Pp 298-319 (2020)
The objective of this study is to explore methods to improve the effectiveness of anti-piracy educational deterrence efforts. We studied the effects of message framing (positive vs. negative), issue involvement (high vs. low), risk perception (high v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6aea52e3b7fa411485eacb858d6dd18c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sabeeh A. Baig, Seth M. Noar, Nisha C. Gottfredson, Allison J. Lazard, Kurt M. Ribisl, Noel T. Brewer
Publikováno v:
Preventive Medicine Reports, Vol 23, Iss , Pp 101434- (2021)
Researchers commonly use message perceptions (persuasive potential) or effects perceptions (perceived behavioral impact) in formative research to select tobacco risk messages. We sought to identify whether message perceptions or effects perceptions a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1489a1030bf14fd7843f1e2158e8c723
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Desiree M. Sigala, Marissa G. Hall, Aviva A. Musicus, Christina A. Roberto, Sarah E. Solar, Sili Fan, Sarah Sorscher, DeAnna Nara, Jennifer Falbe
Publikováno v:
Prev Med
Added-sugar consumption in the U.S. exceeds recommended limits. Policymakers are considering requiring restaurants to use menu warning labels to indicate items high in added sugar. We sought to determine whether icon-only and icon-plus-text added-sug
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::26938bbc3f9654fbde19e7f6b810695a
https://escholarship.org/uc/item/4dh6w612
https://escholarship.org/uc/item/4dh6w612