Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Perceived Interaction"'
Autor:
Hsiu-Mei Huang, Shu-Sheng Liaw
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 19, Iss 1 (2018)
Within a constructivist paradigm, the virtual reality technology focuses on the learner's actively interactive learning processes and attempts to reduce the gap between the learner’s knowledge and a real-life experience. Recently, virtual reality t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/723dfa462e6a4636a820ad9f2613cf6f
Cet article analyse l’intention des enseignants d’utiliser un environnement numérique d’apprentissage (ENA). Il s’appuie sur le modèle d’acceptation de la technologie (TAM), sur une enquête auprès d’enseignants d’universités thaïl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a54f9619c1231eaeb718df9d0563d396
Autor:
Chunmei Wang
International Journal of Multidisciplinary in Management and Tourism, 6, 2, 169-186
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2436311295fa2be71ce9e165e27310dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kim, Jong Woo
Publikováno v:
Computer Information Systems Dissertations.
The term ontology is defined as the explicit specification of a conceptualization. While much of the prior research has focused on technical aspects of ontology management, little attention has been paid to the investigation of issues that limit the
Autor:
Song, Hongbo
This study investigated the effects of gender and levels of low, medium, and high perceived interaction about content, among peers, and with instructors on the combined measures of learner motivation, sense of community, socialization, instructor rol
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ohiou1159460802
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.