Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Perceived Feedback"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionThis study examined the interplay between perceived feedback (PF), subjective wellbeing (SWB), and students’ sense of belonging to school (SBS). School belonging is a key factor for decisions regarding academic studies, and is usually i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70d0ddb3f16e4f1b9685da61cd8a1646
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی, Vol 14, Iss 7, Pp 571-580 (2014)
Introduction: The main purpose of education is to develop clinical competencies among the students of health sciences. Meaningful and constructive feedback is necessary to the learners to attain constructive knowledge. The goal of this study was to a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ada1d0f854fd4a6fb1f2c1d8394ff5a4
Publikováno v:
Eryilmaz, N & Sandoval-Hernández, A 2021, ' The relationship between cultural capital and the students’ perception of feedback across 75 countries: Evidence from PISA 2018 ', International Journal of Educational Research, vol. 109, 101803 . https://doi.org/10.1016/j.ijer.2021.101803
This paper employs Pierre Bourdieu's cultural capital theory to examine the extent to which students' cultural capital is related to teacher-student interaction in the context of feedback. The study uses PISA (2018) data to implement multilevel model
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ce28f615748c23503e98d1b6be7fed51
https://purehost.bath.ac.uk/ws/files/227482621/The_relationship_between_cultural_capital_and_feedback_converted.pdf
https://purehost.bath.ac.uk/ws/files/227482621/The_relationship_between_cultural_capital_and_feedback_converted.pdf
Autor:
DALDAŞ, Ayşe Özge, ERTURAN, Gökçe
Publikováno v:
Volume: 26, Issue: 1 123-135
Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
motivasyonel iklim üzerine yordayıcı etkisini incelemektir. Bu çalışmaya Denizli ilinde bulunan 24 farklı yaz spor okuluna devam eden 679 katılımcı (315 kız, 364 erkek) gönüllü olarak katılmıştır. Toplamda 38 farklı eğitmenin yaz
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::1ed963530ba58e6228c49fa55b68d230
https://dergipark.org.tr/tr/pub/gbesbd/issue/59393/819502
https://dergipark.org.tr/tr/pub/gbesbd/issue/59393/819502
Autor:
Sortkær, Bent
Publikováno v:
Sortkær, B 2019, ' Cultural capital and the perception of feedback ', British Journal of Sociology of Education, vol. 40, no. 5, pp. 647-663 . https://doi.org/10.1080/01425692.2019.1566867
This study draws on the concept of cultural capital to determine whether the cultural capital of students is related to their perceptions of classroom interactions, specifically teacher–student feedback practices. The analysis of new data in ‘Fee
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5b528f3a524319c1a34ecebcc1c9ed35
https://pure.au.dk/ws/files/207683386/Cultural_capital_and_the_perception_of_feedback.pdf
https://pure.au.dk/ws/files/207683386/Cultural_capital_and_the_perception_of_feedback.pdf
Autor:
Hüseyin Hüsnü Yıldırım, Selda Yıldırım
Bu calismada, algilanan ogretmen desteginin ve ogrencilerin matematik ile ilgili oz-inanclarinin geri bildirim surecindeki araci rolu Uluslararasi Ogrenci Degerlendirme Programi (PISA) Turkiye verisi ile incelenmistir. Turkiye' de 15 yasindaki 4848 o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2881d366f86ab22b36ed52bb9e90633d
https://hdl.handle.net/20.500.12491/10058
https://hdl.handle.net/20.500.12491/10058