Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Perbangsa, Anzaludin Samsinga"'
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2021 179:944-954
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 388, p 02015 (2023)
E-marketing is a way to market a product, from first meeting to purchase to delivery and beyond. Marketing is about customer management and must establish relationships between goods and customers daily so that there is added value in each process. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e0d70e7fc314f6696011dd9bf964366
Autor:
Krisdiarto, Andreas Wahyu, Wisnubhadra, Irya, Perbangsa, Anzaludin Samsinga, Suparyanto, Teddy, Pardamean, Bens
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2024, Vol. 3026 Issue 1, p1-8, 8p
Autor:
Yulius Lie, Perbangsa, Anzaludin Samsinga, Makalew, Brilly Andro, Ferdianto, Permatasari, Angelina, Atmojo, Robertus Nugroho Perwiro, Pardamean, Bens
Publikováno v:
Journal of Higher Education Theory & Practice; 2023, Vol. 23 Issue 12, p200-208, 9p
Publikováno v:
International Journal of Online & Biomedical Engineering; 2022, Vol. 18 Issue 15, p109-121, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lie, Yulius, Purwandari, Kartika, Mahesworo, Bharuno, Rahutomo, Reza, Perbangsa, Anzaludin Samsinga, Muljo, Hery Harjono, Pardamean, Bens
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2021, Vol. 794, p1-7, 7p
Publikováno v:
Procedia Computer Science; 2020, Vol. 179, p944-954, 11p
Autor:
Muljo, Hery Harjono, Pardamean, Bens, Perbangsa, Anzaludin Samsinga, Yulius, Purwandari, Kartika, Bharuno Mahesworo, Hidayat, Alam Ahmad, Tjeng Wawan Cenggoro
Publikováno v:
International Journal of Online & Biomedical Engineering; 2020, Vol. 16 Issue 2, p80-93, 14p
Publikováno v:
International Journal of Online & Biomedical Engineering; 2019, Vol. 15 Issue 2, p60-70, 11p