Zobrazeno 1 - 10
of 490
pro vyhledávání: '"Pepin, B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Theriogenology 15 October 2012 78(7):1405-1414
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ghieh, Farah, Barbotin, Anne-Laure, Prasivoravong, Julie, Ferlicot, Sophie, Mandon-Pepin, B��atrice, Fortemps, Joanne, Garchon, Henri-Jean, Serazin, Val��rie, Leroy, Clara, Marcelli, Fran��ois, Vialard, Fran��ois
Additional file 1 : Supplemental Table 1. Primers used for Sanger sequencing in this study.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::057609d875d9de7bba6ef054b9a73d6a
Autor:
Valencia, A., Bruns, M., Reymen, I., Ruijten, P.A.M., Pepin, B., Heiss, Hans-Ulrich, Jarvinen, Hannu-Matti, Mayer, Annette, Schulz, Alexandra
Publikováno v:
49th SEFI Annual Conference 2021: Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting?, 567-578
STARTPAGE=567;ENDPAGE=578;TITLE=49th SEFI Annual Conference 2021: Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting?
STARTPAGE=567;ENDPAGE=578;TITLE=49th SEFI Annual Conference 2021: Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting?
We present a framework that connects identified competence areas with Indented Learning Outcomes (ILO’s). Such a framework is likely to be useful for the design of inter-program Challenge-Based Learning (CBL) in engineering education. The framework
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::cb7a23a6ce586b34d2733db093fe1ae2
https://research.tue.nl/nl/publications/cbc6764c-562e-429b-b057-75bff6033929
https://research.tue.nl/nl/publications/cbc6764c-562e-429b-b057-75bff6033929