Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Penny, S. G."'
Autor:
Penny, S. G.1,2 (AUTHOR) Steve.Penny@noaa.gov, Smith, T. A.1,2 (AUTHOR), Chen, T.‐C.1,2 (AUTHOR), Platt, J. A.3 (AUTHOR), Lin, H.‐Y.1,2 (AUTHOR), Goodliff, M.1,2 (AUTHOR), Abarbanel, H. D. I.3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advances in Modeling Earth Systems. Mar2022, Vol. 14 Issue 3, p1-25. 25p.
Autor:
Cronin, M F, Swart, S, Marandino, Christa A., Anderson, C, Browne, P, Chen, S, Joubert, W R, Schuster, U, Venkatesan, R, Addey, C I, Alves, O, Ardhuin, F, Battle, S, Bourassa, M A, Chen, Z, Chory, M, Clayson, C, de Souza, R B, du Plessis, M, Edmondson, M, Edson, J B, Gille, S T, Hermes, J, Hormann, V, Josey, S A, Kurz, M, Lee, T, Maicu, F, Moustahfid, E H, Nicholson, S-A, Nyadjro, E S, Palter, J, Patterson, R G, Penny, S G, Pezzi, L P, Pinardi, N, Reeves Eyre, J E J, Rome, N, Subramanian, A C, Stienbarger, C, Steinhoff, Tobias, Sutton, A J, Tomita, H, Wills, S M, Wilson, C, Yu, L, Browman, Howard
Publikováno v:
ICES Journal of Marine Science
Ices Journal Of Marine Science (1054-3139) (Oxford University Press (OUP)), 2023-03, Vol. 80, N. 2, P. 367-373
Ices Journal Of Marine Science (1054-3139) (Oxford University Press (OUP)), 2023-03, Vol. 80, N. 2, P. 367-373
The Observing Air–Sea Interactions Strategy (OASIS) is a new United Nations Decade of Ocean Science for Sustainable Development programme working to develop a practical, integrated approach for observing air–sea interactions globally for improved
Autor:
Penny, S. G.1,2,3 (AUTHOR) steve.penny@noaa.gov, Bach, E.1,4 (AUTHOR), Bhargava, K.1 (AUTHOR), Chang, C.‐C.1 (AUTHOR), Da, C.1 (AUTHOR), Sun, L.1 (AUTHOR), Yoshida, T.1,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advances in Modeling Earth Systems. Jun2019, Vol. 11 Issue 6, p1803-1829. 27p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.