Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Penna, James"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gurevich, Mikhail, Hassan, Chaudhry, Denney, Brandon, Qin, Yi-Xian, Penna, James, Komatsu, David E.
Publikováno v:
In Journal of Arthroscopy and Joint Surgery October-December 2021 8(4):326-332
Autor:
Penna, James dos Santos
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações do MackenzieUniversidade Presbiteriana MackenzieMACKENZIE.
Made available in DSpace on 2016-03-15T19:40:48Z (GMT). No. of bitstreams: 1 James dos Santos Penna.pdf: 2804252 bytes, checksum: 429130ba880acf3626ab91a463ee8869 (MD5) Previous issue date: 2006-08-31
The development of tests for cognitive asses
The development of tests for cognitive asses
Externí odkaz:
http://tede.mackenzie.br/jspui/handle/tede/1741
Publikováno v:
Orthopaedic Journal of Sports Medicine; 2023 Supplement 3, Vol. 11, p589-591, 3p
Autor:
Penna, James, Deramo, David, Nelson, Cory O., Sileo, Michael J., Levin, Scott M., Tompkins, Bryan, Ianuzzi, Allyson
Publikováno v:
In Arthroscopy: The Journal of Arthroscopic and Related Surgery 2008 24(8):930-935
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Terceiro Setor. 2011, Vol. 5 Issue 1, p13-20. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Penna, James dos Santos
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações do Mackenzie
Universidade Presbiteriana Mackenzie (MACKENZIE)
instacron:MACKENZIE
Universidade Presbiteriana Mackenzie (MACKENZIE)
instacron:MACKENZIE
The development of tests for cognitive assessment of deaf students has allowed a better understanding of reading, writing, vocabulary and sign language (LIBRAS). These assessment tools are usually developed for pen and paper application. The objectiv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::29d1cee074777445b9fedcb6ddec9aaa
http://dspace.mackenzie.br/handle/10899/22657
http://dspace.mackenzie.br/handle/10899/22657