Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Peng, Ruimin"'
Autor:
Peng, Ruimin, Du, Zhenbang, Zhao, Changming, Luo, Jingwei, Liu, Wenzhong, Chen, Xinxing, Wu, Dongrui
Publikováno v:
IEEE Trans. on Neural Systems and Rehabilitation Engineering, 32:831-839, 2024
Cross-subject electroencephalogram (EEG) based seizure subtype classification is very important in precise epilepsy diagnostics. Deep learning is a promising solution, due to its ability to automatically extract latent patterns. However, it usually r
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.15224
Publikováno v:
IEEE Int'l Conf. on Systems, Man and Cybernetics, Sarawak, Malaysia, October 2024
Electroencephalogram (EEG)-based seizure subtype classification enhances clinical diagnosis efficiency. Source-free semi-supervised domain adaptation (SF-SSDA), which transfers a pre-trained model to a new dataset with no source data and limited labe
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.19502
Publikováno v:
Neural Networks, 153:235-253, 2022
Transfer learning (TL) has been widely used in motor imagery (MI) based brain-computer interfaces (BCIs) to reduce the calibration effort for a new subject, and demonstrated promising performance. While a closed-loop MI-based BCI system, after electr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.03746
Autor:
Zhao, Changming, Wu, Dongrui, Huang, Jian, Yuan, Ye, Zhang, Hai-Tao, Peng, Ruimin, Shi, Zhenhua
Publikováno v:
IEEE Transactions on Pattern Analysis and Machine Intelligence, 2022
Bootstrap aggregating (Bagging) and boosting are two popular ensemble learning approaches, which combine multiple base learners to generate a composite model for more accurate and more reliable performance. They have been widely used in biology, engi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2003.09737
Publikováno v:
In Neural Networks September 2022 153:235-253
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.