Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Penderi, E."'
Autor:
Correia, N., Aguiar, C., Taelman, H., Boderé, A., Petrogiannis, K., Penderi, E., Karachristos, C., Stavropoulos, E., Wyslowska, O., Markowska-Manista, U., Mesquita, C., Ribeiro, L., Barros, S., Araújo, S., Pessanha, M., Guimarães, C., Coelho, V., Correia, I., Magalhães, E., Figueiredo, V., Almeida, F.
Children have the right to express their views in all matters affecting them, and to have them considered and given due weight. Children’s participation is most meaningful when rooted in children’s everyday lives, and its promotion should be enco
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::345f571dbd0cc57be6978bb4fc9bb601
https://hdl.handle.net/10071/26999
https://hdl.handle.net/10071/26999
Autor:
Stavropoulos, E., Karachristos, C., Petrogiannis, K., Aguiar, C., Correia, N., Wysłowska, O., Taelman, H., Penderi, E.
Young children’s participation is key to developing a culture of human rights, democracy, and rule of law and according to Council of Europe (2017) and United Nations (2005). In these terms, children’s right to participate is described as a key a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1199::267be1ea79e9bfc57b9f84b4128e6c33
https://hdl.handle.net/10071/24511
https://hdl.handle.net/10071/24511
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Melhuish, E, Ereky-Stevens, K, Petrogiannis, K, Ariescu, A, Penderi, E, Rentzou, K, Tawell, A, Slot, P, Broekhuizen, M, Leserman, P
This report considers international research on the impact of Early Childhood Education and Care (ECEC) provision upon children’s development, using studies reported from a wide range of sources including journals, books, government reports and div
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3e0311f0a27d69f604c19bf7e903f5e2
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:bb919f6f-cd43-42d8-89ff-da525dc63554
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:bb919f6f-cd43-42d8-89ff-da525dc63554
Autor:
Melhuish, Edward C., Ereky-Stevens, K., Petrogiannis, K., Ariescu, A., Penderi, E., Rentzou, K., Tawell, A., Slot, P., Broekhuizen, M., Leseman, P.
This report considers the Early Childhood Education and Care (ECEC) curriculum throughout Europe. It explores the official curriculum, specified by national or regional governments, along with the implemented curriculum that is provided ‘on the gro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::6b1e3ac05eda4dfe9051d7ff1578462c
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/16443/1/CARElitrev.pdf
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/16443/1/CARElitrev.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aguiar, C., Pastori, G., Camacho, A., Rita Guerra, Rodrigues, R. B., Zurloni, V., Mantovani, S., Penderi, E., Tsioumis, K.
Publikováno v:
ISCTE-Instituto Universitário de Lisboa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9b7fc397a8e06d3b58c89bade441b156
http://www.isotis.org/resources/publications/isotis-publications/
http://www.isotis.org/resources/publications/isotis-publications/