Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Penabad J"'
Autor:
Roy S; Department of Medicine, Cooper Medical School of Rowan University, Cooper University Health Care, Camden, NJ, USA., Hyman D; Department of Medicine, Cooper Medical School of Rowan University, Cooper University Health Care, Camden, NJ, USA., Ayyala S; Department of Medicine, Cooper Medical School of Rowan University, Cooper University Health Care, Camden, NJ, USA., Bakhshi A; Department of Medicine, Cooper Medical School of Rowan University, Cooper University Health Care, Camden, NJ, USA., Kim SH; Department of Medicine, Cooper Medical School of Rowan University, Cooper University Health Care, Camden, NJ, USA., Anoruo N; Department of Medicine, University of Massachusetts Medical School-UMASS Memorial Medical Center, Worcester, MA, USA., Weinstock J; Department of Medicine, Cooper Medical School of Rowan University, Cooper University Health Care, Camden, NJ, USA., Balogun A; Department of Medicine, Cooper Medical School of Rowan University, Cooper University Health Care, Camden, NJ, USA., D'Souza M; Department of Medicine, Cooper Medical School of Rowan University, Cooper University Health Care, Camden, NJ, USA., Filatova N; Department of Medicine, Cooper Medical School of Rowan University, Cooper University Health Care, Camden, NJ, USA., Penabad J; Department of Medicine, Cooper Medical School of Rowan University, Cooper University Health Care, Camden, NJ, USA., Shah P; Department of Medicine, Cooper Medical School of Rowan University, Cooper University Health Care, Camden, NJ, USA., Perez C; Department of Medicine, Cooper Medical School of Rowan University, Cooper University Health Care, Camden, NJ, USA., Mehta A; Department of Medicine, Cooper Medical School of Rowan University, Cooper University Health Care, Camden, NJ, USA., Hunter K; Cooper Research Institute, Cooper Medical School of Rowan University, Camden, NJ, USA.
Publikováno v:
Journal of clinical medicine research [J Clin Med Res] 2020 Apr; Vol. 12 (4), pp. 255-265. Date of Electronic Publication: 2020 Mar 30.
Publikováno v:
Bio-inspired Systems: Computational & Ambient Intelligence; 2009, p253-260, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
JUCS-Journal of Universal Computer Science 12(11): 1679-1699
JUCS-Journal of Universal Computer Science 12(11): 1679-1699
Multi-adjoint logic programming represents a very recent, extremely flexible attempt for introducing fuzzy logic into logic programming. In this setting, the execution of a goal w.r.t. a given program is done in two separate phases. During the operat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::32793c9878efe382e4917381135a6f22
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-33846082695&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-33846082695&partnerID=MN8TOARS
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::09e4e21b7ac276e329094400c387fa66
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-37249083027&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-37249083027&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.