Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Pellizzoni S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science Advances
Publikováno v:
In Journal of Pediatric Urology April 2017 13(2):199-199
Numerose ricerche che indicano la centralità della matematica, non solo per la correlazione con il successo scolastico e professionale, ma anche per la sua rilevanza nel comprendere e svolgere adeguatamente molti compiti quotidiani, come effettuare
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d34a8f21d1dd9a4156760d80b8d465ff
https://hdl.handle.net/11368/296269610077/29564
https://hdl.handle.net/11368/296269610077/29564
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In recent years, the early evaluation on the one hand, and the implementation of training interventions on the other are two lines of research that are much explored in psychology related to mathematical learning processes and difficulties. In this p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2329a3c6d4de310c69ae33f346e0f2f9
https://hdl.handle.net/10077/22745
https://hdl.handle.net/10077/22745
Autor:
Antolini, R., Arezzini, S., Avveduto, S., Dionisio, G., Di Tullio, Ilaria, Leone, S., Luzi, D., Masullo, M.R., Pellizzoni, S., Pisacane, L.
Publikováno v:
STS Conference Graz 2018 on "Critical Issues in Science, Technology and Society Studies", Graz, Austria, 7-8/05/2018
info:cnr-pdr/source/autori:Di Tullio I. (corresponding author), R. Antolini, S. Arezzini, S. Avveduto, G. Dionisio, S. Leone, D. Luzi, M.R. Masullo, S. Pellizzoni, L. Pisacane/congresso_nome:STS Conference Graz 2018 on "Critical Issues in Science, Technology and Society Studies"/congresso_luogo:Graz, Austria/congresso_data:7-8%2F05%2F2018/anno:2019/pagina_da:/pagina_a:/intervallo_pagine
info:cnr-pdr/source/autori:Di Tullio I. (corresponding author), R. Antolini, S. Arezzini, S. Avveduto, G. Dionisio, S. Leone, D. Luzi, M.R. Masullo, S. Pellizzoni, L. Pisacane/congresso_nome:STS Conference Graz 2018 on "Critical Issues in Science, Technology and Society Studies"/congresso_luogo:Graz, Austria/congresso_data:7-8%2F05%2F2018/anno:2019/pagina_da:/pagina_a:/intervallo_pagine
The contribution presents data and lesson learned on a national high school contest fostering students' critical reflections on the role of women in science. The contest, that involved 120 high schools and more than 830 students, was organized in the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::61b21933e82786eebe926a3a8d11b38f
http://www.cnr.it/prodotto/i/412185
http://www.cnr.it/prodotto/i/412185
Autor:
Liguori, G., Di Grazia, M., Pellizzoni, S., Ongaro, L., Cocci, A., Verze, P., Cai, T., Zucchi, A., Vedovo, F., Rizzo, M., Garaffa, G., Trombetta, C.
Publikováno v:
In European Urology Open Science October 2022 44 Supplement 1:S9-S9