Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Pellicano, Liz"'
Autor:
Li, Jamy, Davison, Daniel, Schadenberg, Bob, Chevalier, Pauline, Alcorn, Alyssa, Williams, Alria, Petrovic, Suncica, Dimitrijevic, Snezana Babovic, Shen, Jie, Pellicano, Liz, Evers, Vanessa
Robot-assisted therapy is an emerging form of therapy for autistic children, although designing effective robot behaviors is a challenge for effective implementation of such therapy. A series of usability tests assessed trends in the effectiveness of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.12236
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders May 2016 25:12-23
Autism is recognised as a disability in the United Kingdom (UK), whereby autistic people have social, communication, behaviour and sensory differences that can have substantial and ongoing effects on their daily lives (American Psychiatric Associatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ac398d139c3ea5cd10d0495a3d594582
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The COVID-19 pandemic has had a tremendous effect on the lives of people across the globe. Thus far, research has produced mixed results regarding the pandemic’s effects on mental health in the general population, with several studies suggesting an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::99469f7608ded9678190a87257a0d5f2
The COVID-19 pandemic and its associated restrictions have had a tremendous impact on people’s everyday lives all across the globe. Although some general population studies have shown relative stability in people’s mental health during the pandem
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c788ced49750d310a90642cb3e3fa5e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Child Psychology. Nov2018, Vol. 59 Issue 11, p1143-1151. 9p. 2 Charts, 1 Graph.