Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Pektaş S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
PubMedID: 31741346 OBJECTIVES: The purpose of the study was to evaluate any comorbid psychiatric disorders in patients with chronic pain and to examine the effects of sociodemographic details and the level of somatic sense perception on the severity
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9491::9b32a6e24cc1cad9b4bcce27cef50156
https://hdl.handle.net/20.500.12605/16910
https://hdl.handle.net/20.500.12605/16910
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pektaş, S. T., Özgüç, B.
Publikováno v:
Open House International
This paper re-visits the basic premises of open building: designing for change as well as for stability, including the users in the design decision-making processes, and disentangling the building systems into the levels and allowing replacement; the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3533::4d77e036e2ac4d19aa6e5c4955bccc06
https://hdl.handle.net/11693/21708
https://hdl.handle.net/11693/21708
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karakaya, A. F., T. Pektaş, S.
Publikováno v:
Journal of the Faculty of Architecture
Web-based educational systems are promising applications to enhance design education. Although the advantages of such systems have been discussed in the literature extensively, few studies in the field have used them for teaching interdisciplinary de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3533::3e81b0e88908e4980c1faa4aeeec05f7
https://hdl.handle.net/11693/48587
https://hdl.handle.net/11693/48587
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.