Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Peer group intervention"'
Autor:
Lily C. Kumbani, Diana L. Jere, Chimwemwe K. Banda, Cecilia Chang, Li Liu, Linda L. McCreary, Crystal L. Patil, Kathleen F. Norr
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 23, Iss 1, Pp 1-15 (2023)
Abstract Background HIV prevention knowledge levels are low in sub-Saharan Africa. In our efficacy study, the Mzake ndi Mzake (Friend-to-Friend; hereafter Mzake) 6-session peer group intervention, delivered by health workers, improved HIV prevention
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/952ac475583c446bb29cd37648fb5c63
Autor:
Diana L. N. Jere, Chimwemwe K. Banda, Lily C. Kumbani, Li Liu, Linda L. McCreary, Chang Gi Park, Crystal L. Patil, Kathleen F. Norr
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 18, Iss 1, Pp 1-10 (2018)
Abstract Background Scaling-up evidence-based behavior change interventions can make a major contribution to meeting the UNAIDS goal of no new HIV infections by 2030. We developed an evidence-based peer group intervention for HIV prevention and testi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c1660c0de074ca782ce15e26a934b95
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.