Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Peer feedback literacy"'
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-22 (2024)
Abstract Peer feedback literacy is becoming increasingly important in higher education as peer feedback has substantially grown as a pedagogical approach. However, quality of produced feedback, a key behavioral aspect of peer feedback literacy, lacks
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47c5966f877b476caed38e6c000060b9
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/32366af2c44a4c21a13561543d6080ee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bhavani Sridharan, David Boud
© 2018, © 2018 Informa UK Limited, trading as Taylor & Francis Group. A crucial determinant of the success or failure of collaborative group work is the effect of peer feedback interventions on learning. Research exploring such effects on developin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::60263e6908da41431c4c354efd694329
https://hdl.handle.net/10453/137217
https://hdl.handle.net/10453/137217
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.