Zobrazeno 1 - 10
of 2 425
pro vyhledávání: '"Peer evaluation"'
Autor:
Tomayess Issa, Mahnaz Hall
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 19, Pp e38759- (2024)
Generative artificial intelligence (AI) tools have become a major challenge in the education sector in terms of the way that students use and manage them. This study examines the development, implementation, and evaluation of a teamwork framework by
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a28179d048854694b9502a05b936167a
Publikováno v:
Sociological Science, Vol 11, Iss 16, Pp 439-466 (2024)
In many organizational settings, individuals make evaluations in the context of affect-based negative relationships, in which an evaluator personally dislikes the evaluated individual. However, these dislikes are often held in check by norms of profe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/229f2eb5204d4a3a89064f763b99c645
Autor:
Elena Cano García
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
Research on peer feedback has proven that it enhancess learning by fostering student agency and providing a deeper understanding of assessment criteria and greater capacity for self-reflection, which become key strategies for self-regulated learning.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bd1b13b2525416c95dfb6974b6305bd
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 65967-65980 (2024)
Iterative team-based learning (TBL) is a common educational strategy for collaborative learning that involves sequential phases of individual and group learning activities. The advent of digital learning platforms, with the accumulation of learning l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5f22c9b30134a6c8e8e29db11be502d
Autor:
David Wood, Md Zahidul Islam Pranjol
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 10, p 1103 (2024)
Project-based learning (PBL) is a widely used active learning approach in science, technology, engineering and mathematics (STEM) education, but concerns about unequal participation in group work can arise. To address this, we incorporated peer evalu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c334d01ca20041ae87bf9f2147aa5d50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matthew D. Marmet
Publikováno v:
Journal of Management and Business Education, Vol 5, Iss 3, Pp 198-212 (2022)
Performance prediction and evaluation (rating) have been investigated by psychologists for years. One aspect of performance description that has increased in popularity is multisource feedback. This process typically involves a focal person receiving
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79578c2c6f8542309855d0079ea74bfb