Zobrazeno 1 - 10
of 504
pro vyhledávání: '"Peer collaboration"'
Publikováno v:
Asian Education and Development Studies, 2024, Vol. 13, Issue 4, pp. 293-306.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AEDS-11-2023-0155
Autor:
Suzanne Murphy, Kerry Bell, Erica Jane Cook, Sarah Crafter, Rosemary Davidson, Caroline Fairhurst, Kate Hicks, Victoria Joffe, David Messer, Lyn Robinson-Smith, Luke Strachan, David Torgerson, Charlie Welch
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract Background A number of children experience difficulties with social communication and this has long-term deleterious effects on their mental health, social development and education. The E-PLAYS-2 study will test an intervention (‘E-PLAYS
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/124e7a8a695347a29ed496bb7aa450e7
Autor:
Apekshya Ghimire, Chandralekha Singh
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 10, p 1135 (2024)
Collaboration with peers both inside and outside the classroom can be an invaluable tool for helping students learn physics. We investigated the impact of peer collaboration on learning physics by examining the characteristics of women and men who ty
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c7d311391cc4cbb884cef41ad763717
Autor:
Ngo, Thye Peng
Indiana University-Purdue University Indianapolis (IUPUI)
In nursing education, it is common for students to collaborate and make decisions as a group in simulations. One of the vital nursing competencies is students’ ability to make sound cli
In nursing education, it is common for students to collaborate and make decisions as a group in simulations. One of the vital nursing competencies is students’ ability to make sound cli
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/1805/33195
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ortlieb, Evan, Schatz, Susan
Publikováno v:
The Gradual Release of Responsibility in Literacy Research and Practice